godisbutiken

Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

Vad i H-vete?!

Av Mimmi "耳" - 26 maj 2011 07:29

vakna vid 4 i morse helt täppt o skrovlig i halsen. funderar ett tag på att gå upp o stänga fönstret, men röstar emot det, o somnar om till kvart i 6 ungefär. då går de inte längre att sova.  men det är tur att jag fixade en film igår då, så jag hade något att göra nu på morgonkvisten. ja, den är redan slut.


Death at a funeral


tror säkert att jag nämnt den förut, men det är en väldigt bra film. speciellt om man gillar alan tudyk som jag gör :)


ätit frukost, druckit te, klätt på mig, funderar på att gå o duscha, ska iväg o storhandla med hallontoppen så vi har fullt med saker till kalaset i helgen (blir långkörare med folk här från fredag till söndag). efter storhandlingen så blir det dag att försöka städa lite i lägenheten. speciellt diska.

ska även försöka leta fram uppgifter jag behöver till den sista av alla inlämningsuppgifter. Taxonomiuppgiften. den ska bara vara på 7 sidor. minst. max 10. vet inte riktigt hur jag ska få till det o lämna in den på måndag vid lunch, men ja. det ska nog gå. hoppas jag, (hoppas även på att hitta tabeller och diagram som jag kan stoppa in för utfyllnad) o sen så blir det avslutningsfest för programet, jag ska inte dricka så mkt alkohol, speceillt inte om jag känner att jag e på väg att bli sjuk, ska dit. grilla lite korv, dricka lite läsk, äta lite chips, o sen så göra en askungen som senast.


för imorgon börjar STENHÅRT plugget med taxonomin. för resten av helgen, då har jag tusen andra saker att göra.. men nä, e inte ens stressad än.


men nöjd är jag ändå att jag igår lyckades göra klart både wiki och forumsanalysen, plus se på MA, och diska, o äta lunch me gänget, o sova till senare än 6.


men den där resan till BTJ, i Lund, den va ganska värdelös. bussresan va kul för att alla roliga va med på den, men still, nä. inte värt det. tänk, då hade jag haft en hel dag att jobba med taxonomin!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi "耳" - 16 oktober 2011 11:32

vad har jag gjort i två veckor? begravt mig i studier. de va lite mkt med att läsa två kurslitteratursböcker o hålla mig ikapp med kinesiskan samtidigt som man försöker ha ett någorlunda socialt liv..   det blir många tidiga mornar, trötta efterm...

Av Mimmi "耳" - 6 oktober 2011 22:14

VFU på internationella biblioteket, tusen sidor att läsa, party och middag, sg-1, sga, flytta städa diska.   nageltrång, magras, huvudvärk, leende på läpparna vid filosofiska tankar, glass och citronkola, citronsirap och ingefära för att döda en ...

Av Mimmi "耳" - 2 oktober 2011 11:16

i våras, då va jag bergssäker på att jag skulle fylla 24 i höst, men sen fick jag de påpekat att de vara är 23 som jag fyller. känns fortfarande som det är 24. 23 känns så litet. så fel. hm.. aja.   igår va de fest, med massor av god mat o trev...

Av Mimmi "耳" - 26 september 2011 20:22

det kan man säga att mitt liv blir, förra veckan var de lägenhet, bokmässa, vfuplats på drömbiblioteket (årets bibliotek 2011 för er som är avundsjuka, mitt andra åretsbibliotek på året de är årets bibliotek utav tre möjliga) och helgen med böcker oc...

Av Mimmi "耳" - 19 september 2011 19:55

vaknade vid 6 av väckarklockan, de va typ kolsvart, så jag sket i att gå upp, snoozade i 20 minuter, o sen startade dagen med en dusch. ett avsnitt utav sg-1 och jonas quinn, en favorit. åt frukost och åkte till skolan, hade ett väldigt trevligt se...

The One And Only


Vad är Mimmi egentligen? Bibliofil? Fanatiker? Slacker? Awsome? Din granne? Tjejen på andra sidan skogen? 08:a? Smålänning? Katt? Pluggis?

Kalendarium

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Alla mina år

Searching... searching...

Nyaste Rabalders

Peeka-Booes

Godisbyttan

Ask Polly

3 besvarade frågor

Les Visiteurs


Ovido - Quiz & Flashcards