godisbutiken

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2011

my personal supplier

Av Mimmi "耳" - 15 augusti 2011 11:21

jag har under den gågna sommaren fått ett ovanligt beroende. nästan så jag lämnat ostbågar bakom mig.


jag har fått vit choklad på hjärnan, seriösa cravings, men tyvärr finns de inte så många alternativ när de kommer till vitt i sverige.

men när jag var i den där lilla byn i berget som lotti för tillfället kallar hemma, så besökte jag den där fabriken som gör massivt god choklad o fick en kaka med vit choklad med mig hem. vid första tuggan var det kärlek, som råttan i disney-filmen, de va explosions in my mouth!


men ja, här i sverige var det inte så lätt att underhålla mitt beroende. så jag har bett min personal supplier att hitta lite vitt åt mig, så jag kan indugla mig i det.

för just nu? läste en bok i helgen, borde börja på bok 2 idag, men nej, motivation? inte här iaf. NCIS rockar fett för tillfället.

 
 
lottie

lottie

15 augusti 2011 12:00

får du lite motivation om det kommer ett kilo vitt hem då?

http://mullemech.bloggplatsen.se

Mimmi "耳"

15 augusti 2011 12:02

troligtvis.. jag vet iaf att jag kommer skutta av lycka

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi "耳" - 16 oktober 2011 11:32

vad har jag gjort i två veckor? begravt mig i studier. de va lite mkt med att läsa två kurslitteratursböcker o hålla mig ikapp med kinesiskan samtidigt som man försöker ha ett någorlunda socialt liv..   det blir många tidiga mornar, trötta efterm...

Av Mimmi "耳" - 6 oktober 2011 22:14

VFU på internationella biblioteket, tusen sidor att läsa, party och middag, sg-1, sga, flytta städa diska.   nageltrång, magras, huvudvärk, leende på läpparna vid filosofiska tankar, glass och citronkola, citronsirap och ingefära för att döda en ...

Av Mimmi "耳" - 2 oktober 2011 11:16

i våras, då va jag bergssäker på att jag skulle fylla 24 i höst, men sen fick jag de påpekat att de vara är 23 som jag fyller. känns fortfarande som det är 24. 23 känns så litet. så fel. hm.. aja.   igår va de fest, med massor av god mat o trev...

Av Mimmi "耳" - 26 september 2011 20:22

det kan man säga att mitt liv blir, förra veckan var de lägenhet, bokmässa, vfuplats på drömbiblioteket (årets bibliotek 2011 för er som är avundsjuka, mitt andra åretsbibliotek på året de är årets bibliotek utav tre möjliga) och helgen med böcker oc...

Av Mimmi "耳" - 19 september 2011 19:55

vaknade vid 6 av väckarklockan, de va typ kolsvart, så jag sket i att gå upp, snoozade i 20 minuter, o sen startade dagen med en dusch. ett avsnitt utav sg-1 och jonas quinn, en favorit. åt frukost och åkte till skolan, hade ett väldigt trevligt se...

Ovido - Quiz & Flashcards