godisbutiken

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2011

går de bra?

Av Mimmi "耳" - 13 augusti 2011 12:12

jorå, kanske. studierna har hamnat lite så sned de senaste veckorna, hade panda på besök o slutade plugga, o sen lyckades jag hitta en ny tv-serie som va alldels bedårande underbar som jag inte kunde sluta titta på. nästan fyra säsonger, där gick några dagar till.


sen vart de fest o middag igår, supertrevligt, och idag så har jag inte riktigt kommit igång än, men har iaf diskat, o hoppas kunna bli klar med en del av instuderingsfrågorna till måndag em så jag kan åka ut o fira morbrors födelsedag. it could be fun, funner at least then study me brains out. sista delen på sommarkursen, kom igen mimmi, u can do it!


vi har redan fått tentan o jag hade velat vara klar med böckerna tills nu, men jag har inte ens börjat, *suckar*.

behöver baka mer bröd idag oxå, och gå till netto för att fixa jäst och pålägg. men nej, inte nu.

tar det sen, när örterna som jag ska vara barnvakt åt kommer över. *suckar*


nu ska vi slänga oss ner i studierna. åhej, åhå.. *blows raspberry*


 
 
Pytteälgen

Pytteälgen

13 augusti 2011 22:04

Ja, glöm inte mina örter! De är livsviktiga! :D

http://pettymoose.blogg.se

 
Pytteälgen

Pytteälgen

13 augusti 2011 22:04

...och jag köpte ju faktiskt jäst till dig :P

http://pettymoose.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi "耳" - 16 oktober 2011 11:32

vad har jag gjort i två veckor? begravt mig i studier. de va lite mkt med att läsa två kurslitteratursböcker o hålla mig ikapp med kinesiskan samtidigt som man försöker ha ett någorlunda socialt liv..   det blir många tidiga mornar, trötta efterm...

Av Mimmi "耳" - 6 oktober 2011 22:14

VFU på internationella biblioteket, tusen sidor att läsa, party och middag, sg-1, sga, flytta städa diska.   nageltrång, magras, huvudvärk, leende på läpparna vid filosofiska tankar, glass och citronkola, citronsirap och ingefära för att döda en ...

Av Mimmi "耳" - 2 oktober 2011 11:16

i våras, då va jag bergssäker på att jag skulle fylla 24 i höst, men sen fick jag de påpekat att de vara är 23 som jag fyller. känns fortfarande som det är 24. 23 känns så litet. så fel. hm.. aja.   igår va de fest, med massor av god mat o trev...

Av Mimmi "耳" - 26 september 2011 20:22

det kan man säga att mitt liv blir, förra veckan var de lägenhet, bokmässa, vfuplats på drömbiblioteket (årets bibliotek 2011 för er som är avundsjuka, mitt andra åretsbibliotek på året de är årets bibliotek utav tre möjliga) och helgen med böcker oc...

Av Mimmi "耳" - 19 september 2011 19:55

vaknade vid 6 av väckarklockan, de va typ kolsvart, så jag sket i att gå upp, snoozade i 20 minuter, o sen startade dagen med en dusch. ett avsnitt utav sg-1 och jonas quinn, en favorit. åt frukost och åkte till skolan, hade ett väldigt trevligt se...

Ovido - Quiz & Flashcards