godisbutiken

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2011

en såndär LYCKAD dag

Av Mimmi "耳" - 13 augusti 2011 22:05

kom upp i tid, utan baksmälla trots trevlig kväll igår, kom igång med studier efter att ha diskat lite, läste mer än förväntat, så nöjd där med. pytteälgen kom med växter, får se om de överlever, men jag fick lite livsmedel *score, behöver inte gå o handla i helgen heller* och så fick jag läsa en bok jag velat läsa jättelänge men inte riktigt vågat mig på, ikväll kändes de rätt och den va så bra..


bakat bröd idag igen, blev lite högre idag, så får se hur de blir på insidan, fortfarande ganska tung :/ men jag har lite fantasier om att fylla det med choklad när jag bakar det..


sen kom det bästa, att jag äntligen hittade boken jag försökt komma på vad den heter o googlat mången natt på det jag kommer ihåg från boken..

hoppas kunna köpa på mig den snart så jag kan läsa om den, den har verkligen naggat mig ganska länge nu, den vill bli omläst.


Misfortune, heter den passande nog. .. nu ska jag se vad jag kan göra för att avsluta kvällen på en helt fantastisk nivå. kanske ncis och glas? eller en film o glass? jag är öppen för det mesta.. så länge jag får .. glass :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi "耳" - 16 oktober 2011 11:32

vad har jag gjort i två veckor? begravt mig i studier. de va lite mkt med att läsa två kurslitteratursböcker o hålla mig ikapp med kinesiskan samtidigt som man försöker ha ett någorlunda socialt liv..   det blir många tidiga mornar, trötta efterm...

Av Mimmi "耳" - 6 oktober 2011 22:14

VFU på internationella biblioteket, tusen sidor att läsa, party och middag, sg-1, sga, flytta städa diska.   nageltrång, magras, huvudvärk, leende på läpparna vid filosofiska tankar, glass och citronkola, citronsirap och ingefära för att döda en ...

Av Mimmi "耳" - 2 oktober 2011 11:16

i våras, då va jag bergssäker på att jag skulle fylla 24 i höst, men sen fick jag de påpekat att de vara är 23 som jag fyller. känns fortfarande som det är 24. 23 känns så litet. så fel. hm.. aja.   igår va de fest, med massor av god mat o trev...

Av Mimmi "耳" - 26 september 2011 20:22

det kan man säga att mitt liv blir, förra veckan var de lägenhet, bokmässa, vfuplats på drömbiblioteket (årets bibliotek 2011 för er som är avundsjuka, mitt andra åretsbibliotek på året de är årets bibliotek utav tre möjliga) och helgen med böcker oc...

Av Mimmi "耳" - 19 september 2011 19:55

vaknade vid 6 av väckarklockan, de va typ kolsvart, så jag sket i att gå upp, snoozade i 20 minuter, o sen startade dagen med en dusch. ett avsnitt utav sg-1 och jonas quinn, en favorit. åt frukost och åkte till skolan, hade ett väldigt trevligt se...

Ovido - Quiz & Flashcards