godisbutiken

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Mimmi "耳" - 16 oktober 2011 11:32

vad har jag gjort i två veckor? begravt mig i studier. de va lite mkt med att läsa två kurslitteratursböcker o hålla mig ikapp med kinesiskan samtidigt som man försöker ha ett någorlunda socialt liv..


det blir många tidiga mornar, trötta eftermiddagar och kvällar där man sitter som en zombie framför datorn o undrar när de kommer ta slut. och om en månad ska jag flytta oxå. ganska värt.


så den lilla fritid jag nu spenderat på att se om Sg-1, hålla koll på fejjan, äta. läsa bok på kvällen, kommer gå åt att packa lådor istället. packa packa packa.


imorgon ska jag på VFU i sthlm och det jag mest ser fram emot är att på lördagen ska jag sätta mig ner o gadda mig :D en fin tatuering på benet ska de blir *superpirrig i magen* men de betyder att den här månaden är den värsta ever. tandläkare som vill ha några tusen för tänder jag glömt bort att jag hade o inte skött som jag skulle, tåg som kostar pengar, mat för att överleva dagen i sthlm, tatuering - pure indulgence, men ändå kostsamt.


det pirrar i magen!!

ser fram emot vad framtiden har att erbjuda :D

Tidigare månad - Senare månad

The One And Only


Vad är Mimmi egentligen? Bibliofil? Fanatiker? Slacker? Awsome? Din granne? Tjejen på andra sidan skogen? 08:a? Smålänning? Katt? Pluggis?

Kalendarium

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Alla mina år

Searching... searching...

Nyaste Rabalders

Peeka-Booes

Godisbyttan

Ask Polly

3 besvarade frågor

Les Visiteurs


Ovido - Quiz & Flashcards