godisbutiken

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Mimmi "耳" - 13 augusti 2011 22:05

kom upp i tid, utan baksmälla trots trevlig kväll igår, kom igång med studier efter att ha diskat lite, läste mer än förväntat, så nöjd där med. pytteälgen kom med växter, får se om de överlever, men jag fick lite livsmedel *score, behöver inte gå o handla i helgen heller* och så fick jag läsa en bok jag velat läsa jättelänge men inte riktigt vågat mig på, ikväll kändes de rätt och den va så bra..


bakat bröd idag igen, blev lite högre idag, så får se hur de blir på insidan, fortfarande ganska tung :/ men jag har lite fantasier om att fylla det med choklad när jag bakar det..


sen kom det bästa, att jag äntligen hittade boken jag försökt komma på vad den heter o googlat mången natt på det jag kommer ihåg från boken..

hoppas kunna köpa på mig den snart så jag kan läsa om den, den har verkligen naggat mig ganska länge nu, den vill bli omläst.


Misfortune, heter den passande nog. .. nu ska jag se vad jag kan göra för att avsluta kvällen på en helt fantastisk nivå. kanske ncis och glas? eller en film o glass? jag är öppen för det mesta.. så länge jag får .. glass :D

Av Mimmi "耳" - 13 augusti 2011 12:12

jorå, kanske. studierna har hamnat lite så sned de senaste veckorna, hade panda på besök o slutade plugga, o sen lyckades jag hitta en ny tv-serie som va alldels bedårande underbar som jag inte kunde sluta titta på. nästan fyra säsonger, där gick några dagar till.


sen vart de fest o middag igår, supertrevligt, och idag så har jag inte riktigt kommit igång än, men har iaf diskat, o hoppas kunna bli klar med en del av instuderingsfrågorna till måndag em så jag kan åka ut o fira morbrors födelsedag. it could be fun, funner at least then study me brains out. sista delen på sommarkursen, kom igen mimmi, u can do it!


vi har redan fått tentan o jag hade velat vara klar med böckerna tills nu, men jag har inte ens börjat, *suckar*.

behöver baka mer bröd idag oxå, och gå till netto för att fixa jäst och pålägg. men nej, inte nu.

tar det sen, när örterna som jag ska vara barnvakt åt kommer över. *suckar*


nu ska vi slänga oss ner i studierna. åhej, åhå.. *blows raspberry*


Ovido - Quiz & Flashcards