godisbutiken

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Mimmi "耳" - 3 augusti 2011 08:29

där är jag alltså den behövande. börjar bli lite småhungrig nu. men panda som fortfarande sover är det lite svårt att dissa till förmån av rostmacka. hon behöver ju liksom inte gå upp samtidigt som mig.. om hon inte vill.


idag blir de en sväng in till staden, lägga klart pusslet som gick i en jävla fart igår, himlen o nästan hela staden kvar, bara de sista gröna buskarna kvar, kanske lite mera bok, och någon film ikväll om playstationett vill funka, annars måste jag rota fram den rosa datorn så vi kan kolla på den istället. kanske e e lika bra så kan vi se de som vi hade tänkt se igår men som inte funkade. är ju till o med nästan lika stor skärm på den rosa som den lilla dumburken vi har inkopplat för att kunna spela på. it's awesome.


men nu ska jag se om jag inte kan gå o hitta några kläder eller liknande. man kan inte sitta o leka i handduk hela dagen XD

The One And Only


Vad är Mimmi egentligen? Bibliofil? Fanatiker? Slacker? Awsome? Din granne? Tjejen på andra sidan skogen? 08:a? Smålänning? Katt? Pluggis?

Kalendarium

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Alla mina år

Searching... searching...

Nyaste Rabalders

Peeka-Booes

Godisbyttan

Ask Polly

3 besvarade frågor

Les Visiteurs


Ovido - Quiz & Flashcards