godisbutiken

Direktlänk till inlägg 18 april 2011

April, fortsättning

Av Mimmi "耳" - 18 april 2011 18:54

solsting, eller problem med magen? vet inte, men kom hem o funderade på om jag skulle spendera resten av kvällen med att skrika efter ulrik i toan, men det slutade med att jag somnade på sängen när jag inte vågade mig ut på balkongen för eventuellt somna i solen o bli en kräfta, när jag redan gått hem i solen o känner mig lite röd i nyllet.


försökt få tag på älskade räkan i telefonen hela dagen, men gissar på att jag inte är den enda, så hoppas han fått mitt sms, o så ska man terrorisera på FB oxå.


men ja, måste sitta med hemtentan, ingen motivation, sett klart på hustle, solen skiner o allt jag vill göra är att läsa en bok i sällskap med någon som inte mobbar mig för att jag gillar att läsa. gärna någon som sitter i soffan bredvid med sin egna bok, hur länge sen hände det? typ när jag o panda satt i lägenheten på dovre och läste, delade på en smoothie och njöt av svenska sommaren. sockertoppen och jag leker bara med datorer, och när pytteälgen är här så har vi så mkt att prata om som pågår i vårt liv.


saknar min panda, saknar räkan som blir stor o fullvuxen karl på vadå 22 år idag? saknar lotti som är iväg i aachen, saknar boobie o nazoplutt, vet inte vad det är med mig, när jag blir magsjuk blir jag alltid så nostalgisk och saknar massa viktiga människor i mitt liv. eller är det alla goda stunder jag spenderat med dem som jag saknar? ska väl erkänna att jag saknar sara lite oxå, även om jag fortfarande blir alldeles arg i hela kroppen när jag tänker på henne. men ja. alla har vi väl våra problem? saknar storebror med sin fantastiska bringa, saknar att kunna gå hem över cikadafälten i gifu, saknar att lägga pussel med 202, saknar att gå ut o spela biljard med gita, och flumma i HK med flurf. salnar att vara medlem på CS, saknar så många många saker.

men jag gillar livet här oxå, alla roliga människor i klassen, speciellt ronneby o pyttet, o mango o plommon i kören som gör helgerna när man är ensam och övergiven värd att ta sig igenom.


FUCK april!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi "耳" - 16 oktober 2011 11:32

vad har jag gjort i två veckor? begravt mig i studier. de va lite mkt med att läsa två kurslitteratursböcker o hålla mig ikapp med kinesiskan samtidigt som man försöker ha ett någorlunda socialt liv..   det blir många tidiga mornar, trötta efterm...

Av Mimmi "耳" - 6 oktober 2011 22:14

VFU på internationella biblioteket, tusen sidor att läsa, party och middag, sg-1, sga, flytta städa diska.   nageltrång, magras, huvudvärk, leende på läpparna vid filosofiska tankar, glass och citronkola, citronsirap och ingefära för att döda en ...

Av Mimmi "耳" - 2 oktober 2011 11:16

i våras, då va jag bergssäker på att jag skulle fylla 24 i höst, men sen fick jag de påpekat att de vara är 23 som jag fyller. känns fortfarande som det är 24. 23 känns så litet. så fel. hm.. aja.   igår va de fest, med massor av god mat o trev...

Av Mimmi "耳" - 26 september 2011 20:22

det kan man säga att mitt liv blir, förra veckan var de lägenhet, bokmässa, vfuplats på drömbiblioteket (årets bibliotek 2011 för er som är avundsjuka, mitt andra åretsbibliotek på året de är årets bibliotek utav tre möjliga) och helgen med böcker oc...

Av Mimmi "耳" - 19 september 2011 19:55

vaknade vid 6 av väckarklockan, de va typ kolsvart, så jag sket i att gå upp, snoozade i 20 minuter, o sen startade dagen med en dusch. ett avsnitt utav sg-1 och jonas quinn, en favorit. åt frukost och åkte till skolan, hade ett väldigt trevligt se...

Ovido - Quiz & Flashcards