godisbutiken

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Mimmi "耳" - 7 april 2011 21:33

en sommar i taize bodde jag bredvid ett cirkus-pack och tack vare den heliga kon så kan jag nu jonglera, även om jag inte fångar alla bollar hela tiden.


det är lite så den här veckan har kännts. miljoner saker händer jag kommer hem sent varje dag, åker tidigt varje morgon o därimellan händer tusen tusen saker.


igår lekte jag med boobie, helt underbart, medans jag hade migrän. vilket va lite fail, men sånt hände ändå, gick förbi några favoritställen,  och kan man låta bli då? nej..  köpte lite mer än vad jag egentligen borde, men sånt händer.


idag så har jag istället gjort miljoner saker, varit på avdelningsmöte, ute på filmarkivet i rotebro, ett ENORMT awsome place, men jag e alldeles för trött för att skriva om det. låt oss bara säga att jag pillat på orginalsaker till sjunde inseglet, fanny och alexande, att angöra en brygga och andra massa saker. det var helt otroligt awsome!


sen hem o jobba på PBL i googledocs.. nu, prata godnatt med kiwi o sen sova själv för imorgon är sista dagen på jobbet.

Ovido - Quiz & Flashcards