godisbutiken

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Mimmi "耳" - 24 april 2011 21:27

just nu är jag lite depp.

haft trevligt sällskap med fröken mango hela dagen, lyckats steka en stund på balkongen, fått massor diskat, misslyckats med matlagning och planering utav koreanska teet så nu har jag så mkt men ingenstans att ställa det.


kollat på Milk och handlat mat o annat duktigt.


och nu är jag så depp. vet inte vad jag ska ta vägen, om jag ska försöka trycka ner det, eller om jag för en gångs skull ska ta mig in i duschen o sitta där o gråta ut lite? känns inte som det här livet är så mycket värt just nu.

oroa er dock inte. jag e bara lite depp, inte självmordsbenägen. imorgon är det säkert en bra dag igen. men just ikväll. nej. ikväll är livet inte värt det.

Av Mimmi "耳" - 24 april 2011 11:51

vad säger ni? idag ska vi inte enbart feng shuia i köket (diska) utan jag tänkte även göra det där koreanska desert teet för att ha i kylskåpet nu när det är så sjukt härligt varmt väder, det är det perfekta isteet och rensar hela bihålorna från POLLEN HELVETET!


ska köpa på mig tempura o miso o förhoppningsvis mera sushiris.  för ikväll så blir de katsu don!

o på tisdag blir de sushi med tempura om folk är snälla.


sen får vi se, blir det en bok till idag så vi har 6 av 6 (ja läste en igår oxå, duktiga mig) o en imorgon för att ha lyckats på en hel vecka? dunno. men får iaf sällskap idag. man får vara glad för det :) fröken plommon kommer o hjälper med både inhandling av asiatiskt och feng shui. kanske om hon är snäll kan hon få se hur man gör det koreanska teet.


o panda. är det inte dags att komma ner o sola lite på min balkong nu? så jag får äta borjtsh!

Ovido - Quiz & Flashcards