godisbutiken

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Mimmi "耳" - 17 april 2011 18:37

men jag vill inte! seriöst, sett nästan på två säsonger utav hustle, och kommer antagligen se de sista två avsnitten innan jag går o lägger mig,  nu finns det inga fler ursäkter till att inte börja på hemtentan!

jag har fixat fram all kurslitteratur som är viktig till den här tentan, solen skiner, jag har degat hela dagen, lekt med tjejerna två dagar i rad. o jag har fortfarande inte motivation att komma igång.


som jag höll på att skriva på FB, vart är du lagom håriga karl med piska o hårda nypor? jag har varit en stygg flicka och behöver bli bestraffad! whip me untill i start study!

Av Mimmi "耳" - 17 april 2011 00:07

för hemtentan har funnits där o gett mig lite dåligt samvete för att jag inte har arbetat på den, eller ens läst igenom frågorna så att jag har möjlighet att bilda en uppfattning om dem. men det har hänt så mkt annat idag, som nästan varit mer pockande.


åkte ju in till staden som sagt.  fick inte till det med mms nere i staden, men order om att göra saker på wi-fi när jag kom hem, så nu är alla problem lösta och jag har fått en hel drös med mms av folk jag tvingat skicka mms i lagom många intervaller. bästa va mansbringan som kom, men avslöjar inte vem som var så snäll. men fick även en supertrevlig liten bild på en grimars :)


fick tag på två nya böcker på biblioteket, o läste lite i den ena medans jag väntade på betjäning på phonehouse, men kom inte mer än någon sida, så ska nog börja om sen. hittade hustle säsong 7 som precis kommit o blev helt lyrisk, så där försvann nog hela dagen imorgon. speciellt om det är molnigt o tragiskt. känner att jag har lite ensamhetsissues att ta tag i, så ska nog försöka skjuta på dem till en annan dag, när jag inte är ensam. för sockertoppen är ju i lund, så läskigt med tom lägenhet. hon är aldrig borta! inte över natten iaf... ensam.


men ja, tacksam att jag fick komma över till fröken mango o se på film o äta fantastiskt god kaka, såg på två väldigt trevliga, mary and max, en favorit sedan japan, från australien faktiskt.  och en studio ghibli för fröken plommons utbildning. hon har inte sett så många. tyvärr. men det ska vi ändra på! det ska bli singeldejt med henne o mig, kom fram till att de har aldrig hänt att jag o plommon varit ensamna, vi har alltid haft någon annan som förkläde, men de kan nog bli roligt. kan se massa film hon har missat. franska som stor utgångspunkt. men även en hel del japanskt. så jag har planer. stooora planer.


fick sällskap till bussen, och bra är väl det så jag inte fick stå själv med fullisarna, obekvämt nog att åka bussen med dem hem. o nu e jag hemma, trött o jävlig.

Ovido - Quiz & Flashcards