godisbutiken

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Mimmi "耳" - 29 april 2011 15:41

inte för att skryta (eller jo för att!) så gissa vilken grupp som rockade byxorna av publiken med fantastisk ppt och fantastisk presentation och svar på tal på ALLA frågor som kom. (de få som de fakitiskt va)


o de kändes så skönt att se att lärarna verkade inse vilket enormt fucking arbete vi lagt ner, de gav bara positiv kritik, o knappt ens det, allt va bara bra o vi hade fått med allt. o de va så GÖTTANS att höra.

min nervositet han inte infinna sig speciellt mkt heller, jag menar, de va snabbt som ett plåster, o så stod vi där efter första gruppen o körde vår redovisning och till lunch va vi klara med vårt.


DONE!


vet inte vad jag ska göra nu, framtiden är oviss, men eftermiddagen lommar över en, o allt jag egentligen vill göra är att gå o snooza, för jag e oooh så trött nu när hälften av alla spänningar i livet släpt. boken är bra för tillfället, men den är snart slut, vad ska man läsa näst? vad ska man äta till middag? fixa tvätttid? nya kursens litteratur, varför har jag inte fått den än?

äsch. nä, släpper de här nu o ska njuta av livet. man kan ju iaf försöka!


 

Av Mimmi "耳" - 29 april 2011 07:48

så mkt var klockan när jag vaknade första gången när jag vaknade. snacka om att vägra. TOTALT!

nog för att jag har vaknat tidigt, men 6?! vad är det för fel? jag gick ju till o med o la mig sent igår! (låg o o läste till midnatt)

kanske e nervositeten över hela den här PBL redovisningen, brukar inte klara av sånt bra. funderar på om jag ska måla naglarna bara för att dagen i ära så jag har något att pilla med fram tills klockan är lagom att gå till skolan.


o så va de ju de här med att se extra snygg ut när man står där framme o darrar av nervositet. isch. isch isch.

men de positiva är att sen är det över. det är inget mer med den här pbl:n, helgen e nästan ledig, utom att gå o sjunga o festa. hoppas de ska återställa mig lite. baksmälla brukar få mig att sova länge. det vore fetinggött.

Ovido - Quiz & Flashcards