godisbutiken

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Mimmi "耳" - 26 april 2011 11:51

inte nog med att vi har ätit pandagodis i våra dagar, jag har precis pratat med panda en massa i telefon, fortfarande försöker få ner henne , men de går väl sådär. hoppas hon kommer ändå. saknar pandan.


o i min bok jag läser just nu, Kraken utav China meiville (jättechok när hans bild kom upp, jag trodde d va en tjej o en muskulös flintis med piercings dök up under författarvild) så är panda ett kodnamn för harmageddon.

Det började med kodnamn Big Bad Wolf, Cheap saucer och sedan panda, som fastnade. så varje gång de säger panda så tänker jag på min panda o jordens undergång, brimstome and fire and gates opeing to hell.


hihihi

Av Mimmi "耳" - 26 april 2011 00:07

så, sockertoppen o jag har haft ett för oss ovanligt djupt samtal. it's over.

vädrat en massa som behövts vädra, pratat om kommande terminer och om att bli särbos.

kanske går det att skriva över lägenheten på mig, det vore mest optimalt. eller så får vi se om jag kan få den med mina egna köpoäng. 191 har jag nu, kanske över 200 när lägenheten kommer ut. annars e de dags att flirta med släkten igen. som om de inte redan hjälpt nog mycket o jag troligtvis borde se om jag kunde få hjälp av stora starka karlar från skolan istället.

men vem är stark nog för mig? och alla mina böcker o bokhyllor o sängen?! SÄNGER FFS!


nä, hoppas de gör vi på att jag får stanna kvar i lägenheten, men chansen är väl liten. väldigt liten. men äta bör man annars dör man, nu nattmacka o se vad vi kan få ut med drömprinsen när kiwi överger i panikens moment.

Ovido - Quiz & Flashcards