godisbutiken

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Mimmi "耳" - 11 april 2011 19:59

jag är återigen nunna, efter en kort period av mys o gos med en kiwi, och de va väl roligt så, men han fick en helomvändning o bestämde sig för att söka andra svar i livet, så nu sitter jag återigen här, ensam o funderar på varför ens försöka?

inte ens bara lite gos fick man. inte utan villkor o konsekvenser o seriösa samtal.


suck.


nej, just nu e jag lite besviken på vad livet har att erbjuda, men så är jag inte jätteförvånad. det är april.


nej, lite glad att de inte blev värre än vad det är. men vissa saker bör man inte göra. men de märker vi. då kommer jag hamna i en svacka av apati som alltid o inte blogga igen. än så länge e jag mest bara på botten av självförtroendesvackan men har bara mig själv o dumma investeringar att skylla. men ja, zombifjärilarna visade sig inte vara så mkt känslor som mera typ -omg pojke vill gosa med MIG?!-  o nu när de fått växa sig till stora bollar av gos o mys, så är de inte snälla mot insidan när pojken inte längre vill gosa.


men män e grisar. o jag får väl köpa katt eller något. nunna e nog permanent nu.

Ovido - Quiz & Flashcards