godisbutiken

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Mimmi "耳" - 15 april 2011 13:58

idag när jag vaknade var det nästan för bra väder för att vara sant. sol o blå himmel. stackars personer som varit tvugna att sitta inne. iof gjorde jag oxå det ett tag, åt frukost o läste en zits bok, sen plockade jag med mig gotöljen, en vattenflaska o Goodnight Mr Tom och satte mig där ut i solen med solglasögonen på. efter en timme så tog jag även ut datorn efter att ha snabbt lagt ihop en sommarlista med gärdestad, persson, timbuktu och thom. brassa på musiken och läste i tre timmar!


visst en toapaus o en lunchpaus, men tre timmar never the less. får väl se om jag får någon bränna av det här. men de har varit rätt mkt moln ändå.


nu har jag läst halva boken och känner att hjärnan är lite mos, för mkt sol,misslyckades ju till o med med att fixa till köttet till woken, de blev liksom inte äckliga, men snudd på brända o jättefail kryddning. så jag åt vegitariskt, men sockertoppen klämde i sig några köttebitar iaf, jag oxå, kunde inte sluta äta även fast de smakade konstigt, men när jag plockade på mig tallriken struntade jag i dem :)


hemtenta har jag just nu oxå, inte kommit någonstans, o tror inte att det är prioritet 1 idag. det blir nog faktiskt att läsa ut boken, kanske se mary and max, varit sugen på den ett tag.. men vet inte om någon vill komma över o joina mig nu när sockertoppen försvinner vid 3 för att gå på studiedejt.


någon?

Ovido - Quiz & Flashcards