godisbutiken

Direktlänk till inlägg 21 april 2011

börjar bli gammal

Av Mimmi "耳" - 21 april 2011 08:56

så är det, när man vaknar så sjukt tidigt att ingen annan är vaken, då börjar man bli gammal, för alla vet ju att gamla människor vaknar sjukt tidigt.

flera dagar nu att de hänt att jag vaknat o inte kunnat somna om. innan 8a!


att gå upp o läsa bok, eller hinna i tid till skolan trots att man såg på family guy till frukost är inte sådär jättehemskt, men, still? blir ju så sjukt trött om kvällarna då!

jag menar igår, kom hem o somnade en stund på sängen innan pytteälgen kom över o vi åt goda bakpotatisar med röror,o sen gick vi o powernappade i sängen, fast eftersom jag redan powernappat så kunde jag inte somna, låg o läste bok med snusande pytteälg bredvid. inte för illa.


hon fick dock lite panik när jag tröttnade o gick på toa o hon insåg att klockan va typ 9.. men efter en kopp te lugnade vi ner henne lagom för att våga släppa iväg henne på cykeln, och jag satte mig o läste ut min bok. två böcker på två dagar. it's starting to look good again! nog för att den enda va supertun o en den andra av en favoritförfattare som jag läser skitsnabbt.. men still? idag e de dags för en till :) kanske. beror på om jag kan komma iväg snabbt från det här PBL mötet vi ska ha idag, satt hela dagen med det igår o e inte alls pepp egentligen att sitta med det idag. men ja. gör vi det idag kanske vi slipper sitta hela nästa vecka oxå. kanske. kanske inte.


lite depprimerad idag. less på killar i allmänhet  o tror att kärlek är något som kommer hända andra o dömma mig till ett liv i ensamhet med katter o en vänskaplig tekokare.

 
 
Pytteälgen

Pytteälgen

21 april 2011 09:22

DU kommer inte leva i ensamhet! Du har haft fler pojkar än jag kan räkna till! och jag tycker ändå det är trevligast utan ibland :P
Tack för trevlig kväll igår och du kan ju alltid skicka nåt trevligt sms om du blir asless på pbl! :)

http://pettymoose.blogg.se

Mimmi "耳"

21 april 2011 10:52

kommer visst att leva i ensamhet, *butter idag* och bara för att man varit slampa en gång i tiden betyder det inte att killar är något som finns i framtiden. och nej. JAG tänker inte bli flata, redan varit nedför den vägen, o tjejer e lika jobbiga dem. o saknar nödvändig plumbing för att jag ska känna mig nöjd.

 
Pytteälgen

Pytteälgen

22 april 2011 15:00

Och jag duger inte?? :P

http://pettymoose.blogg.se

Mimmi "耳"

22 april 2011 15:01

duger gör du visst!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi "耳" - 16 oktober 2011 11:32

vad har jag gjort i två veckor? begravt mig i studier. de va lite mkt med att läsa två kurslitteratursböcker o hålla mig ikapp med kinesiskan samtidigt som man försöker ha ett någorlunda socialt liv..   det blir många tidiga mornar, trötta efterm...

Av Mimmi "耳" - 6 oktober 2011 22:14

VFU på internationella biblioteket, tusen sidor att läsa, party och middag, sg-1, sga, flytta städa diska.   nageltrång, magras, huvudvärk, leende på läpparna vid filosofiska tankar, glass och citronkola, citronsirap och ingefära för att döda en ...

Av Mimmi "耳" - 2 oktober 2011 11:16

i våras, då va jag bergssäker på att jag skulle fylla 24 i höst, men sen fick jag de påpekat att de vara är 23 som jag fyller. känns fortfarande som det är 24. 23 känns så litet. så fel. hm.. aja.   igår va de fest, med massor av god mat o trev...

Av Mimmi "耳" - 26 september 2011 20:22

det kan man säga att mitt liv blir, förra veckan var de lägenhet, bokmässa, vfuplats på drömbiblioteket (årets bibliotek 2011 för er som är avundsjuka, mitt andra åretsbibliotek på året de är årets bibliotek utav tre möjliga) och helgen med böcker oc...

Av Mimmi "耳" - 19 september 2011 19:55

vaknade vid 6 av väckarklockan, de va typ kolsvart, så jag sket i att gå upp, snoozade i 20 minuter, o sen startade dagen med en dusch. ett avsnitt utav sg-1 och jonas quinn, en favorit. åt frukost och åkte till skolan, hade ett väldigt trevligt se...

Ovido - Quiz & Flashcards