godisbutiken

Direktlänk till inlägg 10 april 2011

8.00 o jag borde ligga o sova i min egna säng.

Av Mimmi "耳" - 10 april 2011 08:12

Men är det så? nej, sitter i soffan hemma hos mor i rydbo, det är för varm o obekvämt för att sova vidare i soffan på kontoret. så jag sitter här med en dokumentär om finland-svenska-ryska kriget. inte det mest optimala kanske?


sen har jag blivit sjuk oxå, helt värdelöst. täppt i näsan o ont i halsen. inte alls positiv till det här. än så länge ingen feber utan bara snuva, o hoppas att det räcker så. ska ju åka hem med tåget imorgon, palla vara jättesjuk då liksom? NEJ.


men ja, om du frågar om jag e nöjd med tillvaron i sthlm så ja, varit iväg på allt roligt , träffat alla roliga människor, fått klämma o gosa med sthlm, men det ska bli skönt att komma tillbaka till växjö. mindre stress. o framför allt. min egna säng! men det blir nog så imorgon att jag hinner komma hem, kanske hämta ut min mobil om jag e riktigt sugen, men sen blir det nog att jag slänger mig i sängen o myser resten av kvällen. bara lyckan att vara hemma i min egna säng!!


och idag då? sista dagen i sthlm? jag ska besöka riktiga mor min, och sen ikväll så tror jag att mormor o morfar kommer förbi en sväng o tar en fika. kanske sitter jag o gör klart VFU rapporten så jag har den klar. eller så läser jag en bok, blir torterad av syskonen eller bara. massa massa god mat.

 
 
Persikan

Persikan

10 april 2011 09:25

Här är alla jätteförkylda med. Hoppas jag slipper det dock (har ju redan varit massa förkyld)
Hoppas att din resa hem blir trevlig imorgon!
Vi ses på Tisdag =)
*kramar*

http://istortsettmenlos.blogspot.com

Mimmi "耳"

11 april 2011 19:58

jag överlevde resan, sen om den va trevlig.. det va en annan fråga, växjö va soligt o fint iaf när jag kom hem :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi "耳" - 16 oktober 2011 11:32

vad har jag gjort i två veckor? begravt mig i studier. de va lite mkt med att läsa två kurslitteratursböcker o hålla mig ikapp med kinesiskan samtidigt som man försöker ha ett någorlunda socialt liv..   det blir många tidiga mornar, trötta efterm...

Av Mimmi "耳" - 6 oktober 2011 22:14

VFU på internationella biblioteket, tusen sidor att läsa, party och middag, sg-1, sga, flytta städa diska.   nageltrång, magras, huvudvärk, leende på läpparna vid filosofiska tankar, glass och citronkola, citronsirap och ingefära för att döda en ...

Av Mimmi "耳" - 2 oktober 2011 11:16

i våras, då va jag bergssäker på att jag skulle fylla 24 i höst, men sen fick jag de påpekat att de vara är 23 som jag fyller. känns fortfarande som det är 24. 23 känns så litet. så fel. hm.. aja.   igår va de fest, med massor av god mat o trev...

Av Mimmi "耳" - 26 september 2011 20:22

det kan man säga att mitt liv blir, förra veckan var de lägenhet, bokmässa, vfuplats på drömbiblioteket (årets bibliotek 2011 för er som är avundsjuka, mitt andra åretsbibliotek på året de är årets bibliotek utav tre möjliga) och helgen med böcker oc...

Av Mimmi "耳" - 19 september 2011 19:55

vaknade vid 6 av väckarklockan, de va typ kolsvart, så jag sket i att gå upp, snoozade i 20 minuter, o sen startade dagen med en dusch. ett avsnitt utav sg-1 och jonas quinn, en favorit. åt frukost och åkte till skolan, hade ett väldigt trevligt se...

Ovido - Quiz & Flashcards