godisbutiken

Direktlänk till inlägg 17 april 2011

ännu en dag när hemtentan fallit bort ur tanken till 80%

Av Mimmi "耳" - 17 april 2011 00:07

för hemtentan har funnits där o gett mig lite dåligt samvete för att jag inte har arbetat på den, eller ens läst igenom frågorna så att jag har möjlighet att bilda en uppfattning om dem. men det har hänt så mkt annat idag, som nästan varit mer pockande.


åkte ju in till staden som sagt.  fick inte till det med mms nere i staden, men order om att göra saker på wi-fi när jag kom hem, så nu är alla problem lösta och jag har fått en hel drös med mms av folk jag tvingat skicka mms i lagom många intervaller. bästa va mansbringan som kom, men avslöjar inte vem som var så snäll. men fick även en supertrevlig liten bild på en grimars :)


fick tag på två nya böcker på biblioteket, o läste lite i den ena medans jag väntade på betjäning på phonehouse, men kom inte mer än någon sida, så ska nog börja om sen. hittade hustle säsong 7 som precis kommit o blev helt lyrisk, så där försvann nog hela dagen imorgon. speciellt om det är molnigt o tragiskt. känner att jag har lite ensamhetsissues att ta tag i, så ska nog försöka skjuta på dem till en annan dag, när jag inte är ensam. för sockertoppen är ju i lund, så läskigt med tom lägenhet. hon är aldrig borta! inte över natten iaf... ensam.


men ja, tacksam att jag fick komma över till fröken mango o se på film o äta fantastiskt god kaka, såg på två väldigt trevliga, mary and max, en favorit sedan japan, från australien faktiskt.  och en studio ghibli för fröken plommons utbildning. hon har inte sett så många. tyvärr. men det ska vi ändra på! det ska bli singeldejt med henne o mig, kom fram till att de har aldrig hänt att jag o plommon varit ensamna, vi har alltid haft någon annan som förkläde, men de kan nog bli roligt. kan se massa film hon har missat. franska som stor utgångspunkt. men även en hel del japanskt. så jag har planer. stooora planer.


fick sällskap till bussen, och bra är väl det så jag inte fick stå själv med fullisarna, obekvämt nog att åka bussen med dem hem. o nu e jag hemma, trött o jävlig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi "耳" - 16 oktober 2011 11:32

vad har jag gjort i två veckor? begravt mig i studier. de va lite mkt med att läsa två kurslitteratursböcker o hålla mig ikapp med kinesiskan samtidigt som man försöker ha ett någorlunda socialt liv..   det blir många tidiga mornar, trötta efterm...

Av Mimmi "耳" - 6 oktober 2011 22:14

VFU på internationella biblioteket, tusen sidor att läsa, party och middag, sg-1, sga, flytta städa diska.   nageltrång, magras, huvudvärk, leende på läpparna vid filosofiska tankar, glass och citronkola, citronsirap och ingefära för att döda en ...

Av Mimmi "耳" - 2 oktober 2011 11:16

i våras, då va jag bergssäker på att jag skulle fylla 24 i höst, men sen fick jag de påpekat att de vara är 23 som jag fyller. känns fortfarande som det är 24. 23 känns så litet. så fel. hm.. aja.   igår va de fest, med massor av god mat o trev...

Av Mimmi "耳" - 26 september 2011 20:22

det kan man säga att mitt liv blir, förra veckan var de lägenhet, bokmässa, vfuplats på drömbiblioteket (årets bibliotek 2011 för er som är avundsjuka, mitt andra åretsbibliotek på året de är årets bibliotek utav tre möjliga) och helgen med böcker oc...

Av Mimmi "耳" - 19 september 2011 19:55

vaknade vid 6 av väckarklockan, de va typ kolsvart, så jag sket i att gå upp, snoozade i 20 minuter, o sen startade dagen med en dusch. ett avsnitt utav sg-1 och jonas quinn, en favorit. åt frukost och åkte till skolan, hade ett väldigt trevligt se...

Ovido - Quiz & Flashcards