godisbutiken

Alla inlägg den 1 april 2009

Av Mimmi "耳" - 1 april 2009 23:53

En annan kan inte förstå, varför kan jag bara inte sluta titta på alla dessa filmer... Tv-serier, filmer, anime, spela roll, media i visuell form, jag är som en junkie.. fast i ett beroende, trots att jag vet att jag inte borde.


jag sitter, som på nålar. försöker komma på något bättre att göra.. men jag kan inte sluta. just nu sitter jag o tittar på senaste inköpet...


Firefly, en annan såndär rolig serie som utspelar sig i rymden, en annan tid, samma värld... sen imorgon så ska jag antagligen färga luggen trevligt rosa, läsa lite roliga serier från serieteket.. och antagligen kolla mera på den här nya serien.. *suckar tungt*

Av Mimmi "耳" - 1 april 2009 08:48

Våran lärare i japanska muntlig JP06, hon är väldigt gullig. Hon har lagt ut schemalagda extra lektioner för de som inte fattar :D för att vi ska ha en chans att hänga me.. trist bara att jag inte orkar gå upp så här tidigt...


hallå, vid 9 liksom?! Sen är de rätt jobbigt att nästa lektion startar samma minut som den här lektionen slutar..


jag sitter här och är i två tankar om saken. Jag vill gå för att då har jag en större chans utav att förstå vad som händer här. Men samtidigt vill jag inte gå eftersom jag känner att jag kommer göra bort mig så enormt, och jag tycker det är värre att göra bort mig på extra lektionen än på den riktiga.. snacka om dåligt självförtroende man får ifall man inte klarar av de man redan ska kunna?


men iaf. Stenhård vilja, trycka sig igenom det här, och belöningen blir en tur på SF :D har väntat på att få gå dit jag vet inte hur länge.. Sjukt jobbigt egentligen. nu när jag har tittat klart på one piece, vilken anime är näst? för jag följer juh bleach oxå, men kom igen, ett avsnitt i veckan? de får ju vilken människa som helst att blekna. jag vet inte med vilken perioditet som one piece kommer ut, men vill jag ha bra kvalite på skiten, som jag inte har haft de senaste , i dunno, 50 avsnitten.. då måste jag nog vänta minst två veckor på varje avsnitt... så vi ska till SF idag o titta in någon rolig anime :D


och självklart köpa rosa hårfärg o färga luggen :D

Ovido - Quiz & Flashcards