godisbutiken

Alla inlägg den 2 april 2009

Av Mimmi "耳" - 2 april 2009 23:25

seriöst, vad heter de om man hör saker? hör i syne? hör i höne? samma sak med lukt, lukt i syne?  lukt i luktèr? eller är det helt enkelt sinnen som inte kan lura oss som synen kan? fett wierdo..


men iaf. jag har ont i lilltån på höger fot. vet inte varför. men just nu har jag ett litet blött svalt förband på.. alla som känner sig sugna på att ge mig lite uppmuntran, svåra tider som de här, är mkt välkomna att göra så....


*väntar*.....


....*väntar fortfarande*


äsch, vad försöker jag lura mig själv med?

att någon skulle lämna en kommentar? bläsch, bara för att jag sitter här o spyr ut mina innersta, om något, inte alltför djupa tankar, så betyder de inte att någon orkar kommentera


*even thou it hurts that noone is feeling the same or have currage to support me*



Sen tänkte jag bara säga, att ni som inte sett den här filmen, gör det!


Ovido - Quiz & Flashcards