godisbutiken

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Mimmi "耳" - 8 april 2009 22:16

idag är en bra dag, jag tror det är en bra dag iaf..

visst, jag har ont i ryggen, fryser om fötterna, tror jag ätit lite för mkt ostbågar, men sånt händer.


amanda har varit förbi, vi har spelat nya extensionen på munchkin booty. kul o töntigt, precis som vi vill ha det :D

annars så har det inte hänt så mkt mer idag..  tittat massa på house, rätt roligt just nu faktiskt, men tänkte gå o lägga mig tidigt,. har en massa grammatik att göra inför yokos lektion imorgon vid 13, men jag har ingen större lust att göra dem ikväll, o går jag o lägger mig nu får jag fler timmar av sömn, ergo, jag kanske orkar upp tidigare och göra grejerna imorgon..


har lite fler grejer att göra innan jag kan åka till småland utan att skämmas... men jag har fortfarande många jobbiga saker att göra över lovet.. de e trist.. även utan lektioner så har jag mkt roligare utan att behöva sitta massa o plugga.


*dööööönar*

Ovido - Quiz & Flashcards