godisbutiken

Alla inlägg den 29 april 2009

Av Mimmi "耳" - 29 april 2009 10:07

  • Stora bullriga maskiner på gården ( d e fortfarande inte klara med ombyggnationerna o så bor vi direkt vid parkeringen. de e här oftarare än inte)
  • SEGT internett. typ som alltid, vet inte om det är datorn eller internett men kapaciteten funkar inte så man sitter o väntar i tio minuter på att fönstret ska öppnas o sen funkar det inte så då e de bara att starta om! eller när internett helt stänger av sig själv o man e tvungen att leta fram internett sladden? helt humorlöst! avsky!
  • När Sara är hemma. hon har ingen respekt för mina lektionstider eller att jag faktiskt har ett klassrum i köket när jag har lektion. Superstörande, idag, hon sa själv att hon skulle vara uppe o käka frukost innan min lektion, men hon vaknade ine förrens jag ropa på henne, vid typ 10 över 10, vad är jag? hennes jävla mamma?! hon har väl vett att själv ställa sin klocka? eller?

Ovido - Quiz & Flashcards