godisbutiken

Alla inlägg den 7 april 2009

Av Mimmi "耳" - 7 april 2009 23:30

idag, ååh, denna underbara dag. då gjorde lilla b här, en alldeles fruktansvärtgullig sak (tycker bara att de e så kul att förstärka genom att använda motsatta ord, skitgod, jävligt gott, hemsktsöt osv)


Lilla barty här, han hoppade upp i soffan, jag skojar inte, hoppade upp i soffan, och åt en bit baugette från min hand! *chokerad min*

det här har han inte vågat tidigare! och även att jag hunsade honom för att vässa klorna på soffan, så kom han ändå. jag är så förvånad! och lycklig!

 

kanske håller han på att vänja sig vid oss nu, vilket bara är så underbart fantastiskt!!


and the weather.... läste ut shogoun idag. fruktansvärt dåligt slut på en fruktansvärt bra bok. de sista 200 sidorna va total agony som bestred charmen i de första 1000 sidorna... lite besviken på slutet, men älskade boken.. har klarat av herberts lektion för veckan *check* och sen, till min belöning för att ha suttit 6 timmar igår och 4 timmar imorse med att försöka översätta alla dessa kanjimeningar, nu när jag inte längre har mitt underbara NJSTAR, som skulle kosta mig typ----- 2000 spänn att köpa, så tillbringade jag eftermiddag och efterföljande kväll framför datorn, med house. trevligt trevligt..


Det är nackdelen med att följa serier, som inte är slut och publicerade på dvd alla säsonger. måste vänta fruktansvärt långt mellan avsnitten, eller försöka kolla på tv- men då går de ju bara en gång i veckan! neeej säger jag, spara ihop o titta på allt på en gång sen!bara att man måste vänta så länge för den där en gång... att nästa gång man får titta på serien har man nästan glömt vad den handlar om... och sen då att man följer sådär löjliga 14tusen serier... gör de inte lättare... :D


men jag är ändå glad idag, för BigBoyB-san!!

Ovido - Quiz & Flashcards