godisbutiken

Alla inlägg den 4 april 2009

Av Mimmi "耳" - 4 april 2009 23:52

jag tror jag är kär, olyckligt kär...

bästa filmen jag sätt på så länge o jag kan inte sluta gråta.. funderar på att gå o sätta mig i badkaret och bara låta de komma, jag vet inte, men jag har bara ett behov att gråta, gråta, gråta...

Av Mimmi "耳" - 4 april 2009 22:06

kan dagen bli bättre?

frukost på balkongen, rabarberkräm, mums! på vägen till bussen ser vi årets första fjäril, en orange, undrar va den förbådar..

träffar stora J, även om han sov när jag kom över fick man sig lite trevligt sex. guu va den karln ser bra ut i jeans.. måste vara den där fotbollen som gör det.. *dreglar* de låååååååren


sen iväg till kuddkrig på plattan :D sjuuuukt kul! även om jag fick några smällar i huvudet.alla följde inte riktigt reglerna förskrivna ;)

sara o jag gick sedan heeeeeeeeeeeeeeeeeeela vägen till karlberg från plattan, vi va ute efter lunch... jag är inte speciellt nöjd med det som blev, men vad kan man göra åt det? de va roligt att gå rrunt i stan ävem om mina fötter nu är trötta..


köpte munkar på vägen hem och fikade på balkongen.. hela dagen har känts som sommar, superhärligt..

nu ska jag ha fotbad och titta på film, "the girl who leapt throu time"

Ovido - Quiz & Flashcards