godisbutiken

Alla inlägg den 5 april 2009

Av Mimmi "耳" - 5 april 2009 15:59


såhär känner jag mig.. ingen hjärna alls.. grammatiken vill inte gå in. VILL inte gå in i huvudet på mig.. dummare för varje minut, så känner jag mig...

jag kommer antagligen inte lyckas få godkänt på kursen för yoko.. suck..


två prov som jag inte klarat av.. *dum dum dum*

Av Mimmi "耳" - 5 april 2009 11:43

jag undrar vad som e fel på min rygg? jag kan verkligen inte hitta en bekväm ställnning, vilket gör det jobbigt att hitta en resolv för att plugga..


btw, hade en ˙berskum dröm.. jag va bond, fast i en batmanfilm, i typ siberien/småland.. de va en elak snubbe som försökte mörda mig, o jag tog hjälp utav någon som tidigare försökt våldta mig.. och jag tror jag hade körtkort, o de va något om ägg.. och sen blev mitt ena öga blått och irisen ramlade av.. de va läskigare än bomben som fälldes när jag va bond...


drömmar :/

 wierd..


men men, nu måste jag verkligen gå o kolla in mina prov... suck...

kan inte dra ut på de längre

Ovido - Quiz & Flashcards