godisbutiken

Alla inlägg den 24 april 2009

Av Mimmi "耳" - 24 april 2009 21:11

båda två klockar ut imorgon, försöker få dem att sticka vid lunch..

mormor kommer senare på dagen, så jag måste städa o grejja o fixa o sånt.


blä. ikväll, vi kollar på tv, men sånt får man göra ibland, speciellt när man pluggat större delen av dagen, sen så gjorde jag lite päronmarmelad..


så, ett prov och en sådär 20 frågor kvar att kanjisera

Av Mimmi "耳" - 24 april 2009 10:22

vi har en liten fuskare här hemma.. en tjej från HK, egentligen har vi två, men det är bara den ena som är ute o springer i staden och turistar. den andra tjejen hon verkar ha varit hemma större delen av dagen igår och hon verkar inte gå någonstans idag heller.. vilken tristo.


det e väl iof inte tråkigt att vara hemma hela dagen, men gush, hon pratar inte med oss, det enda hon gjorde igår va att sitta på FB o snacka me sina kompisar..


visst, sara o jag har väl inte heller direkt något liv när vi väl e hemma.. men det här e vårat hem, vi förtjänar att inte ha något liv. om man är ute o reser, då ska man väl ändå vara UTE o RESA?!


sen e jag störd oxå eftersom hon sover i soffan, då måste jag visa hänsyn o sitta i köket istället när jag vill plugga/leka med datan...

*suckar tungt*


P.S jag tror jag har sträckt en bröstmuskel, gör skitont o kan för gudarna inte komma på vad jag gjort.. superstörande! D.S

Ovido - Quiz & Flashcards