godisbutiken

Alla inlägg den 9 april 2009

Av Mimmi "耳" - 9 april 2009 23:44


sitter o tittar på en Geena Davis klassiker... vet inte varför, jag gillar egentligen inte hur hon ser ut, jag stör mig lite på hur hon pratar, men ändå. jag totalt älskar henne.. Thelma & Louise, Cuthroat Island, Beetlejuice, hur många filmer finns det inte som jag älskar med henne?


En av de härligaste kommentarerna jag hört om henne är "hon ser ut att vara med i en dålig shamporeklam" och jag håller med. men fortfarande, hnon har den där otroliga känslan av att vara där, precis som en härlig B-film ska vara. Jag tror till o med att hon vunnit en oskar nån gång.. de e rätt starkt jobbat.. jag gillar henne, b-skådis, dålig hårreklam, konstig  dialekt, fult smile, men hon är en del av mitt hjärta!

Ovido - Quiz & Flashcards