godisbutiken

Alla inlägg den 11 april 2009

Av Mimmi "耳" - 11 april 2009 12:48

säg det snabbt 10 gånger, skitkul, eller pappa hänger upp hinkar i taket... gillar den nästan bättre...


men men, just nu packar jag min egen kappsäck, ska iväg o luffa till småland. tjoho!! och duktig e jag oxå, mobilbiljett :D

så, ska få ner allting i väskan, kompensera för att jag kommer ha gardiner med mig hem, eventuellt några extra kläder and off we go!

kommer hem trist o sent på tisdag bara :( hemma efter midnatt hur jag än gör :/ men men.. vad e väl en bal på slottet..


ska se ifall mormor vill åka med mig till tygbutiken nån dag så att jag kan göra mina somarbrallor... de jag har nu e så trasiga att det e skammigt...

tjohopp leverpastej!

Av Mimmi "耳" - 11 april 2009 00:12

sådär, nästan en hel dag igår, en hel dag idag och sedan helgen hos mormor, då jag inte har något alls med skola att göra!


de e så chokerande att ha så här mkt fritid samlat under en sammanhängade tid att jag vet inte vad jag ska göra med den, att när jag väl vaknar på onsdag kommer den bara vara försvunnen!  läskigt..


jobbigt bara att jag har så sjukt mkt läxor att göra på det faktiskta lovet att jag knappt får ett lov...

men men... vi skall njuta av dessa få dagar av ingen dator i småland *chokerad* kanske läsa en bok eller två för omväxlingsskull...


sug på den karamellen!

Ovido - Quiz & Flashcards