godisbutiken

Alla inlägg den 25 april 2009

Av Mimmi "耳" - 25 april 2009 23:39

hade ett väldigt bra inlägg utänkt på vägen hem idag, handlade om killar, kärlek, och sådant, här e listan jag skrev på handen


  • lagom korkad
  • romantiskt
  • piercing
  • bastant
  • långt hår

alla dessa egenskaper utgjorde just då den perfekta killen.

och de e e vår, alla e kära, jag är olyckligt kär i kärleken.


sen hade jag tänkt berätta om min dröm om en viss snubbe vi alla känner B-mannen, han va mkt söt när han kramade om min rumpa i husvagnen.


gnällt lite på mina feta vader, och hur de känns som att det inte va så länge sen jag va stolt över mina fantastiska vader som inte såg ut som en anorexikers..


berättat om mormor på besök, nya gardiner, halvtjaskig kinamat som ger spruttlackering som eftereffekt. en tripp till graven och en massa tankar om kärlek till en bortgången.


men just nu, för trött helt enkelt. ska gå o lägga mig o sova, oroa mig för japanskan imorgon, och njuta av att jag än en gång har ett monster under sängen. jag blev faktiskt lite nere av att han föredrog saras.. but now he is back, and sumtimes even ON the bed..

Ovido - Quiz & Flashcards